čtvrtek 6. ledna 2011

......a pokračovalo....

Můj život se změnil jednoho podzimního večera, když jsem vyrazila na zábavu v naší střediskové vísce. Nevím jestli mám napsat k lepšímu nebo horšímu. Když se na to dívám zpětně tak je to tak fiffty fiffty. Prostě já, pražské děvče( už jsem se tak cítila) jsem navštívila ještě s kamarádkou zábavu. Poprvé. Místní chlapci s " máničkami ( účes té doby)"  v rytmu tvrdého bigbeatu mlátili hlavami div že ne o zem, cigaretu v koutku úst, lahváče v ruce, prostě borci. Já mezi nimi byla jako zjevení z vesmíru se svými kozačkami nad kolena (velký hit té doby, v holešovické tržnici jste je koupili za 550 Kč což byla tehdy moje záloha na 14 dní), legínách a dlouhém svetru.Byla jsem zvyklá na diskotéky, decentní popíjení vína...takže jsem se svým zjevem neušla pozormosti místních borců, ozvláště jedné místní dobře známe firmy. Kamarádka mě opustila ihned po příchodu do sálu a tak se mě toto individuum, o kterém jsem nevěděla jestli je to muž nebo žena, ujalo. A díky němu jsem poznala svého manžela. Znali jsme se z dřívějška a tak celá šťastná, že vidím jedinou známou tvář, byť i společensky unavenou, nalepila jsem se na něj jako vosa na bonbon no a už se neodlepila.Začali jsme spolu chodit. Moje maminka byla celá šťastná, neb věřila, že když jsem se do dvaceti nevdala už se nedám vůbec. Mojí předností bylo budování kariéry nikoliv vdavky. A tak jsem to měla u ní dobré. Vidina spokojené rodinky a vnoučátek v ní rozdmýchala oheň a po měsíci našeho jsme měli kompletně zařízené místečko lásky včetně výbavičky pro budoucí miminko. Sama jsem si připadala jako děcko a o nějakém mimi jsem zatím neuvažovala ani ve snu. Měla jsem dobře našláplou kariéru, milujícího přítele, byt... jenže člověk míní a pánbůh mění. Matčiny prosby byly vyslyšeny a než jsem se vzpamatovala byla jsem těhotná, než se vzpamatoval manžel byl ženatý a než jsme se vzpamatovali oba měli jsme doma řvoucí a vztekající se uzlíček ( a to jí vydrželo do dnes). Během jednoho roku se ze mě stala manželka a matka.  Pro mě tenkrát hrozná představa. A jak to bylo dál......

2 komentáře: