úterý 11. ledna 2011

Jak jsme rodili podruhé.... a rostly

Když jsem byla podruhé těhotná cítila jsem se velice dobře. Žádné nevolnosti, nic. Usoudila jsem tedy, že druhé miminko bude kluk a s tím i počítala. První návštěva mojí gynekoložky, po zjištění že asi jsem podruhé těhotná, ve mě vyvolala opět žaludeční neurozu. Musím dopředu řící že jsem asi dědičně trochu nervově labilnější jak s oblibou říkává má obvodní doktorka. Kdo by taky nebyl když mi zjistili, že čekám dvojčátka. Proto ta žaludeční neuroza. Miniaturní byt, doma již 1,5 leté děvčátko, manžel špatně placenou práci a do toho dvojčata. Trochu mě to vše děsilo. Situace se však vyřešila sama. Na konci druhého měsíce jsem měla nějaké problémy a pak se ukázalo na ultrazvuku že už tam je jen jedno miminko.
Těhotenství probíhalo perfektně, nevěděla jsem co je to nevolnost. I porod byl bez problémů, byla jsem obklopena samými inteligentními lidmi ( rodila jsem jinde než poprvé) tak jsem bez problémů porodila druhou dceru. Byla nádherná. Od malička byla pravý opak mé starší dcery. Ráda se mazlila, večně jsem jí měla přilepenou na noze, sice byla taky moc šikovná ale také moc rozmazlená. Školkou jsme se vysloveně prořvaly až do první třídy kde si učitelky a učitele podmanila svým modrým kukučem, velkýma modrýma očima a bloňďatýma kudrnatýma vláskama ( nemůžu pochopit jak mohou mít dva tmavovlasý s rovnými vlasy, tmavoocí lidé modrookoou, bloňďatou kudrnatou dceru :-D). A takhle proplouvá základní školou. Nyní v osmé třídě je v celém ročníku jednou z nejhezčích dívek. O jejím prospěchu se to však říct nedá. ten silně pokulhává ba přímo kulhá. Ale stačí jediný pohled, zamrkání očima a ze čtyřek jsou najednou na vysvědčení trojky. Vůbec jí nevadí že při anglické konverzaci používá ruská slovíčka a naopak. Stoprocentně ví, že hlavní město ČR je Praha ale o Bratislavě tvrdí že je hlavním městem Moravy. Jediné o čem má absolutní a stoprocentní přehled jsou kluci do 14 let v blízkém okolí 20 km. Ty vám vysype z rukávu i o půlnoci ( se znalostí anglických slovíček by to bylo horší). Její bloňďaté, vyžehlené , každodenně myté vlasy musí držet ve správném tvaru, jinak není schopna odejít do školy. Spotřeba laku na vlasy prudce stoupá neb první co mladší dcerka udělá když vstane je, že se češe a lakuje vlasy nehledě na to, že si je za hodku půjde umýt a celá procedura začne na novo. Jsme vlastníky miniaturního baráčku a ve všední den vstáváme všechny tři ve stejnou domu tudíž nastávají boje o naší 2x2 metry velkou koupelnu. Kolikrát mám tendenci si odskočit se vyvenčit ven s naším pejskem neb už mi močák poskakuje vedle mě ale koupelna je stále obsazená. I čistění zubů zvládám na chodbě protože se u umyvadla právě dodělává makeup mé starší dcery a to je předci priorita. Kolikrát s pusou plnou zubní pasty a se zvedajícím se žaludkem mlátím na dveře koupelny aby aspoň na chvilku mohla vyplivnout pastu do umyvadla, umýt si obličej a vzít si toaletní potřeby. O tom, že se musím upravovat při mimiaturní zrcátku neb všechna naše velká zrcadla jsou obsazena snad nemusím ani mluvit.  Nevím jak to holky dělají ale doma dáme cca 5 zrcadel a pokud chci nějaké použit zrovna se před ním jedna nachází. Museli jsme dokoupit druhý fén. Ten jeden absolutně nestíhal. Nejvíce nepříjemným prvkem naší holčičí domácnosti je teplá voda. Ta se nám ohřívá na noční proud, bohužel však absolutně nestačí. Pravidelně večer co večer s manželem cvakáme zubama při studené vodě ( zkoušeli jsme si někdy mýt hlavu nebo se dokonce sprchovat ve studené vodě?) Každodenní ranní sprchování holek a mytí nádobí ( naše kuchyň cca 3x2 metry už nepojme myčku) a vytírání vyčerpá teplou vodu tak dokonale, že večer co večer s manželem nadáváme, že musíme koupit bojler na více vody . Takhle nadáváme už pět let a pořád nic. Ale určitě bude líp. Je to moje oblíbené heslo:-D. A než půjdu do důchodu budu vědět co je to při sprchování teplá voda.

2 komentáře:

  1. Tak sprchování a umytí vlasů v ledové vodě znám, ale néé proto, že by nestíhal kotel, ale protože můj manžel s klidem otočí kolečkem u bojleru...zapnu vodu, čekám pod sprchou, kdy odteče studená a začne téct horká..a ona je voda najednou ledová a čím dál ledovější..a mně to dojde... No nic, no..bude líp... Možnáá...

    OdpovědětVymazat