čtvrtek 23. ledna 2014

Přípravy...

Tak pozítří to vypukne. Moje dcera letos už maturuje a pozítří má maturitní ples. Jsem z toho poněkud nervoźní už ted´protože dcera už nebydlí doma a tak veškerý domluvy musíme vést přes jednoho mobilního operátora. Šaty bude mít krásné a i já s mladší dcerou se budeme muset moooc snažit abychom vedle ní nebyly jako chudé příbuzné. Ples se koná v Benešově na Karlově cca 40 km od naší rodné hroudy a protože hlásí sněžení a pěknou zimu už blednu teď...na přepravu bude třeba dvou aut takže já a manža strávíme večer o vodě jako řidiči. Řídit ve tmě a ještě k tomu na sněhu to opravdu nejni moje parketa. Začátek plesu je na sedmou hodinu ale dcerka už nás tam žene na šestou abychom si prý pohodlně sedli a dostali se k baru. Předci jenom se očekává přes 1200 lidí a to bude teda hukot.
Trochu nás rozladila přítelkyne mého tchána, která se rozhodla, že na správný ples patří pohoštění a tak že něco upeče a uplácá chlebíčky. Nedá si bohužel vysvětlit, že pohoštění na plesy se kdysi nosilo a možná ještě dnes někde i nosí ale zrovna na maturitní ples to nejni vhodné...ta dobrá duše si to však vymluvit nedá. Bude koukat až jí nepustěj s tím nákladem do sálu. Ach jo.
Co se týče oblečení, ulovila jsem šaty i boty ( k dočtení zde)Vánoce, slevy a strasti i slasti s nimi spojené.... mladší dcera má róbu i obutí taktéž jen manža má na oblečení prý času dost...vzhledem k tomu, že ples je již pozítří a on má jen tak ponožky tak to bude ještě veselo. Tradicí se již stává tanec maturanta se svým rodičem. U nás dcery s otcem. I toto manža bojkotuje, neb prý tancovat neumí a troubu ze sebe veřejně dělat nebude. No mám cca necelý dva dny mu tento jeho názor nějak vymlátit z hlavy. Dalším mužským přítomným elementem bude tchán ale vzhledem k jeho novým, umělým kolenům si také moc nezatančí. A abych se šla ploužit na parket s dcerou já to mi také nepřijde jako zrovna 2x dobrý nápad. Tak snad se mi nějak podaří manžu přemluvit. Moc fotek sem nevkládám ale pokud se mi podaří nějaká slušná ulovit a kde nám to bude všem slušet, tak jí sem vložím. A samozřejmě doplním i dalším příspěvkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat