neděle 28. října 2012

28.10.2012 - neděle

Ráno manža leze z kanafasu poměrně brzo. Vím, máme hodně domácí výroby...ale v šest ráno? Ještě jsem to na chvilku zabalila a pak vystřela jako šíp nevědeje kolikátá bije, kde jsem, čí jsem, kdo jsem...bylo 9.30. Já ostuda. Manža už notnou chvíli makal a světe div se ani nebyl uražen. A tak jsem taky zasedla a makali jsme spolu jako dva blbci. Pak jsem zase z huby vypustila jednu perlu a rozproudila se zase velmi živá debata, normálně nazývaná hádka. Manžel má ten dar skvěle lhát ani se nezačervenat. Snažila jsem se ho zahnat do kouta, marně. Vylže se ze všeho.
 Oběd byl rychlý, dieta velela pečenýho králíka s rýží což je otázka hodky. flákla jsem před něj s talířem a přeje dobrou chuť jsem zapadla do svýho dolíčku na gauči a jala jsem ohlodávat taky. Manža nemluvil. Pak na sebe hodil nějakej ten módní výstřelek a odsvištěl do nemocnice za tchánem. A my s maxem zase osiřeli. Abych nabrala sílu na návrat holek jsem si zase trošku pořvala odplavila škodliviny, polechtala nádobí a makala.
V půl pátý přijely holky a začalo tóčo móro. Jelikož starší zítra slaví 18 je prý už dost rozumná a dospělá a odchází, stěhuje se. A matko, nakul nějakej ten peníz. A jelikož táta nebyl doma, tak si poměrně dost dovolovala. Trošku jsem ji asi překvapila sbalenýma jejíma věcma a tak se nakonec rozhodla, že počká do pondělka. Za chvilku přijel manžel a dceruš se potichoučku zdekovala do pokojíku. Moc dobře totiž ví, že on by jí dal přes hubu o mnohem víc.
Teď je půl devátý. Manže má hubana nafouklýho, mladší čumí na talent, starší plánuje samostatný život a tomu všemu bordelu přihlížim. Copak mi asi přinese následující den??? Dobré či zlé? Budu mít už chvilku klidu?

1 komentář: