čtvrtek 28. dubna 2011

Sladká Francie...

Nějak nemám čas vůbec psát i když se toho u nás zase děje spousta. Jak jinak že? Dneska odjíždím na dovolenou. V práci jsem si vyřvala dva dny dovolený a odjíždím s kámoškou do Francie. Budeme se toulat Paříží, kochat se krásami tohoto romantického města a taky máme v plánu obkouknout nějaké ty francouzské krasavce. Obě jsme jestě mladé, krásné a " šťastně " vdané tak co. Doma jsem pohrozila, že jestli mě budou všichni tři pořád tak zlobit, tak si tam nějakého frantíka najdu a odstěhuju se tam. A víte co mi ta moje vypečená rodinka řekla? Všichni tři si mnuli ruce a prý: Když se daří tak se daří! Tak asi tolik o lásce mé rodiny ke mě.
Včera jsem si nakoupila nějaké sladkosti a jídlo na cestu a s přísným nákazem NEŽRAT! ponechala nákup cca 3 hodky o samotě. Samozřejmě starší dcera když viděla to nepřeberné množství laskomim neodolala a s myšlenkou " Tohle všechno předci mamka nemůže sama sníst" mi od části jídla pomohla. I kdybych si koupila ho.....tak ona ho prostě musí mít taky. Tahle její vlastnost mě na ní mrzí. Vždy jim kupuju vše stejně ale i přesto ona musí mít to co si koupím já.Jak si rodinka poradí 5 dní beze mě toť otázka. Na samolepící papírky po celém bytě jsem jim rozvěsila úkoly. Hlavně nezapomenout na psa a zalívat kytky! Nechodit do hospody a nekouřit ( to pro starší dceru!) Budu ráda, když barák najdu aspoň ve stejném stavu v jakém jsem ho opustila.
Tak se tady všichni mějte. Pááááááá

4 komentáře:

  1. Přeju úžasnou ničím nepokaženou dovču!

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji náádhernou dovolenou..a doma to určitě zvládnou!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak taky přeju, a´t si to užijete..

    OdpovědětVymazat
  4. Všem děkuji za přáníčka...již jsem zpět ale na příspěvek času málo. Ale polepším se

    OdpovědětVymazat