pátek 27. ledna 2012

Hubnu....

Inspirovala jsem se na blogu u Aranel ( mimochodem má moc krásný blog) a řekla si, že to taky musím dokázat. Sice ne 40 kg jako ona ale aspoň 5-10 kg. Už tři dny jsem do huby nestrčila nic sladkýho ( teda ale neslazený kafe je fakt humus), snažím se jíst pravidelně a v menších dávkách, potykala jsem si s jogurtama a celozrnným pečivem, večeřím převážně saláty s kuřecím masem, orestovaným na olivovém oleji ( ten mi teda taky fakt nechutná). Včera jsem si musela málem nafackovat abych nesnědla mojí oblíbenou nutelu a utýct z obýváku, kde se zbytek rodinky nacpával bramborákama a holky si pak následně otevřely křupky....teda ono je to fakt těžký NEŽRAT!!! když kolem sebe máte pořád tolik lákadel.
Mám skoro pořád hlad, leju do sebe litry vody a každých 15 minut pak lítám na záchod....tak uvidim. Ve středu mám vážení tak pak písnu, jestli se ze mě stává Twiggy.

3 komentáře:

  1. tak já zítra jdu do toho taky! ale bojím se to vyhlásit..lída má vůli, já ne:-(

    OdpovědětVymazat
  2. já chci takyyyy, aspon 10-15 kg.

    OdpovědětVymazat
  3. holky je to fakt těžký...NEŽRAT!

    OdpovědětVymazat