pátek 6. ledna 2012

Jak na Nový rok....

...tak po celý rok. No potěš koště to bude teda krásný rok.
Jak už jsem psala, silvestra jsem strávila sama s pejskem, holky byly pryč a manžel šel do hospůdky, kam jsme měli jít původně spolu. Asi jsem husa hloupá, mohla jsem vše překousnout a jít s nim, ale jsem tvrdohlavá...a tak jsem nešla. Symbolicky jsem si přiťukla s Maxem a pak šla na ulici koukat naa ohňostroj. Hodila chvilku řeč s podobně očumujícíma a zalezla do tepla baráčku. Televize mě teda krutě zklamala...kolem druhé jsem zalezla do postele. Tentokráte jsem zvolila pokojík, kvůli manželově chrápání. Nějak jsem nemohla usnout, převalovala jsem se jako lívanec na pánvi...po půl čtvrté přišel manžel ani nebyl hlučný a za chvilku zalezl do ložnice. Pak jsem střídavě upadala do spánku a budila se. V deset manžel překvapivě vylezl z brlohu a já dále podřimovala. Navaříno jsem měla, vstávat jsem nemusela...pak jsem nějak usnula a procitla až kolem dvanácté. ...v půl jedné jsem měla vyzvednout holky tak jsem na sebe naházela oblečení, trochu poupravila fasádu a jela. Manžel trucoval s PETkou piva doma na gauči. Než jsm posbírala ten potěr byly tři hodiny. Něco jsme pojedly a zalezly do ložnice koukat na telku. Já s Lizzi, Zuzka byla s tátou v obýváku a asi taky koukali na telku. No prostě opravdu plodný den. Ani jsem nešli na procházku, nezašli za mamkama na hřbitov...tak nějak proflákaný, depresivní den.Chtěla jsem si dát pár novoročních předcevzetí jako třeba zhubnout, sportovat, být pracovitější...ale věděla jsem, že ani jedno nedodržím... snažím se hubnout už měsíce se spíše opačným efektem, jak mi ukázala váha. Do kalhot se nevejdu, všude mi přetékají špeky, trička mě nehezky obepínají, což by bylo sice hezké a sexy ale tak před dvaceti kily. Dneska je to spíš k pláči. Nemám co na sebe...až mám z toho depku. Jako asistentka bych měla vypadat s světu...Takže doufám, že tento rok bude aspoň o trochu lepší než byl ten loňský. No zatím to tak nevypadá:-)

2 komentáře:

  1. Moni..tak to jsme na tom stejně...můžeme se navzájem podporovat...začínám na 56--což ovšem s výškou 156 není fakt výhra..potřebuju pět,a by mi bylo to co předtím...

    OdpovědětVymazat
  2. Andy...já před svatbou měla 53 kg při výšce 175 cm...prostě anorektička...ted mám při stejné výšce o dvacet víc...aa nejde to dolu...ale dneska jsem vzala p\rahu útokem a zadařilo se, mám několik fajn nových kousků ze kterých mi nikde nic nevytýká a nepřetýká...a holce je to velký takže mi to nebude nosit!

    OdpovědětVymazat