středa 21. prosince 2011

Šťastné a veselé....

Nestíhám. A to vůbec nic. Když si večer vezmu do postele notebook, že bych jako napsala nějaký ten příspěvek, tak v minutě usínám. Tak jenom v rychlosti. Máme se v celku fajn. Manžel už přes tři týdny marodí, holky jsou kupodivu hodné, až podezřívám tu starší, že u ní dochází k ústupu puberty ( kéž by). Dárečky mám skoro všechny nakoupené, zabalené ( což díky mým novým gelovým nehtům nebylo zrovna jednoduché) dneska mi můj " nápadník" z PPL doveze ještě poslední dárky a Vánoce můžou začít. Mého " těžce" churavějícího manžela ( má těžkou rýmu, ale fakt těžkou, takovou jakou nikdo nemá :-))posílám v pátek na velký vánoční nákup do Vlašimi ať taky ví, co to je běhat hodiny po marketu a nakoupit vše, co je potřeba abychom o vánocích nestrádali. Já s ním nepojedu. A neušetřím ho ani takových věcí jako je nákup drogerie, jen ať se chlapeček zapotí.Chtěla jsem Vám poslat nějaké novoroční přání celé naší rodinky, nebo aspoň její hezčí části ale bohužel moje volšové, obě levé ručky to nějak nemohou dokázat. Tak tedy...všem mým věrným minulým, stávajícím i budoucím blogovým kamarádkám přeji štastné a veselé Vánoce, hodně dárečků pod stromeček a do Nového roku hlavně hodně zdravíčka a pevné nervy. Monika, Zuzka, Lizzi, Martin a Maxík Lejnarovi

3 komentáře:

  1. Pohodové a klidné vánoce celé vaší rodince. Kéž je ten další rok lepší a lepší a lepší. Hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě taky, mončo adoufám že se v tom přístím roce setkáme naživo

    OdpovědětVymazat
  3. Promin, nestihla jsem napsat. K. je doma a mám tu frmol. Přežili jsme vánoce a to je prima, ne? Ti chlapi (a nejen oni, ale i pubertální dcerky) jsou někdy k nevydržení.

    OdpovědětVymazat