pátek 30. prosince 2011

Den před silvestrem...

Je pátek večer, sedím u notebooku, jedním okem sleduju telku a druhým obrazovku. Jsme s holkama sami doma, manžel je zase v hospodě. Pláče kamarádům na rameni, jakou má manželku mrchu, že mu zakazuje se " občas " a " trošku" napít.Občas rozumějte 3x týdně a trošku 5-7 piv za večer. No uznejte, nejsem já opravdu zmije?
Celý týden si snažím užívat  dělám jen to co chci a co mě baví. Takže vstanu klidně i v devět, udělám si dobru snídani a kafčo, pustím si telku a pak jdu něco uvařit. Nespěchám. Holky, asi pod vlivem domácí napjaté situace mi pomáhají. Po obědě si jdu lehnout ( což jsem naposledy dělala když byla Lizzi tak tříletá), pak na procházku, kafčo, dobrá večeře a vana. Snažím se  svátky si  prostě užít.
Zítra je už silvestr. Poslední den v roce. Holky mají svůj program. Mladší bude s kamarádkami a starší jede k mýmu bratrovi. Pozvali jí. Manžel domluvil silvestra tady v jedné příjemné hospůdce. Jenže po tom " krásném" týdnu, co mi připravil, s ním odmítám jít. Budu sama doma. A už se těším. Připravila jsem si pomazánky, udělám si chebíčky a jednohubky a užiju si to. Jsem samotář a samota mi nevadí. Možná trošku zaslzím, že si nebudu mít s kým o půlnoci přiťuknout...ale i to přežiju. Budu mít doma Maxíka a jak to tak vypadá, možná mi dorazí kamarádka. Taky se tak "dobře" vdala.  Přeji všem veselého silvestra a vše nej...do Nového roku 2012. Budu jen doufat, že bude lepší než rok 2011 a že i na mě někde čeká trošku toho štěstíčka a lásky.

2 komentáře:

  1. moc bych ti to přála...škoda, že nejsi blíž...

    OdpovědětVymazat
  2. Ale já nebydlím daleko...po dálnici je to jen nějakých 60 km...:=)

    OdpovědětVymazat