pondělí 27. června 2011

Śkolní výlet, hasiči a rozchod

Holky se mi vrátily se školního výletu. Kvůli stávce o den dřív. Nehledě na to, že jsme za výlety dali nemálo peněz a šanci na vrácení peněz za zkrácení výletu jsou prý mizivé. Takže díky stávko!
A jak se máme? Vcelku dobře. Akorát málo času na psaní. Doma se k počítači nedostanu neb sídlí v pokojíku u holek a tam já buď sama bez doprovodu ( aby to se mnou v tom binci neseklo) nechodím anebo tam mám strikně vstup holkama zakázán abych na ně pořád  neřvala. A v práci toho taky už moc nenapíšu neb nám navalili před dovolenou tolik práce že se mi o ní i zdá.
Minulý víkend se nesl ve znamení hasičů. Manžel, jakožto dobrovolný hasič, který nesmí samozřejmě nikde chybět se doma vyskytoval jen sporadicky, abych to upřesnila, chodil se domů jen vyspat. Už dlouho otravuju, že chci do kina. Pořád se ustupuje kvůli manželovým aktivitám a když jsem minulý pátek zase spustila a byla jsem odmítnuta kvůli hasičskému tréninku ( po jehož skončení následuje vydatné pivní občerstvení, jak jinak) sbalila jsem první kámošku která se mi připletla do cesty a vyrazily jsme do Kutné Hory do kina od níž bydlíme cca 30 km. Cestou mi kámoška špitla, že v Kutné Hoře v kině ještě nikdy nebyla (!) a ani neví, kde se nachází. Ještě že mě má! Bravurně jsem zaparkovala před kinem, zakoupila lístky, posadila kámošce i mě na nos 3D brýle a  kino mohlo začít.V 3D jsem byla poprvé i já. Byly jsme na tolik avizovaném filmu " V peřině". No, byly jsme tam kol dokola( jak jsem si bystře všimla) jediný " starší" . Jinak se věkový průměr osazenstva motal tak kolem 13 let. Nebylo to zas tak špatný ale podruhý bych to vidět už nemusela na tom jsme se snesly s kámoškou obě. Po kině jsem chtěla zajít do víru města ale kamarádka musela zkontrolovat děti ( bylo 19.15 hod.)jestli už jsou doma chudinky jedny malý ( holce je 16 a klukovi 18 let) a jestli si ohřáli večeři. Já jen vedle ní kvetla! Děcka doma byli, večeři si ohřáli a spořádaně sledovali TV tak jsem se mohly vydat obhlídnout místní krasavce. Musím říct že v tu dobu v Hoře chcíp pes. Pomalu nikde nikdo. Nic zajímavýho, nic pro zlahodnění oka. Tak jsme usedly na náměstí do jakéhosi BarCafé kde nám tuze otrávená a poněkud prostorově širší číšnice kvalitně popletla objednávky ze široké, asi pětibodové škály kafí. Radši jsem rychle zaplatila a udobřila jsem si můj hysterický žaludek výbornou večeří v další vesničce. Večer to byl příjemný jako ostatně pokaždé, když si vyjdu s někým jiným, než s vlastním manželem. Po příjezdu domů se mnou nemluvila ani klika od dveří, že jsem si dovolila "odjet do kina". Manžel naštvanej že jsem nepočkala až "ON" bude mít čas a pojede se mnou a holky že jsem si dovolila odjet bez nich.V sobotu jsme se vypravili do nedalekého městečka koupit něco k 70. narozeninám přítelkyni mého tchána. Nebudu lhát když řeknu, že tu bábu nesnáším, pořád na mě i holkách něco vidí, špatně vařím ( nenacpávám rodinu kachnama a husama jak ona preferuje), prostě ona je nejlepší a my ostatní póvl ( ale svoje děti a vnoučata miluje a dává nám je za příklad - dvě z jejích vnoučat fetují, kradou, nepracují......dobrý příklad).Kdybyste hledali prototyp čarodejnice ráda Vám zašlu její fotku. Dokonce i kocoura má! A tak jsme bloumali po městě a přemýšleli co jí asi tak koupit. Už předem bylo jasné, že náš dárek skončí se slovy ( jako ostatně vždy): No hezké ale Ilonka ( dcera) a Michálek ( syn) mi koupil tohle a to bylo drahý a je to i krásný že ?a náš dárek zmizí v propadlišti dějin! Vybrali jsme jí hodinky, moc hezké, zlaté ( teda ne pravé zlato) široký pásek prostě cool . Byla jsem zvědavá. co na to řekne, ale na poslední chvíli musela do nemocnice, takže oslava se nekonala. Čeká nás to příští týden. Po příjezdu domů se manžel zdejchl na hasičskou soutěž a mě nastala obvyklá uklízecí honička. A jak tak tancuju s koštětem tak mé hluché ucho zaslechne: Tohle tělo předci nemůže zůstat ležet ladem!!! v první chvíli jsem si myslela, že se jedná o mé celulitidové tělo ale starší dcera se vlnila před zrcadlem a takhle nahlas uvažovala. Nejdřív jsem nechápala a pak mi dcera osvětlila svojí pětibodovou slovní zásobou, kterou mi denně věnuje, že se po roční známosti rozešla s přítelem. Byla jsem mírně řečeno " out of order " tedy mimo provoz. Tak hodný kluk, hezký, milý, chytrý, bohatý :-) holce splnil každý její rozmar a ona ho pošle k vodě! Kdyby byl jen o dvacet let starší ihned bych ho brala. Snažila jsem se jí domluvit ale její : Nech si svoje předpotopní rady matko! mě uzemnilo. Nehledě na jejich rozchod klučík příští den přišel a ten další taky...a je u nás zase pečenej vařenej. když se zeptám dcery a ona má dobrou náladu tak mi odpoví, že oficiálně spolu nechodí. A jak se to pozná? No na facebooku mají ve statusu " nezadaný a nezadaná" ale jinak spolu chodí . Jsme asi blbá ale moc to nechápu. No uvidíme!

2 komentáře:

  1. Hlásím se do klubu..nechápu to taky:-))a kámoška je taky drobet úzkostná, ne? tak malé děti nechat bez dozoru:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarádka mě dojala..prý zkontrolovat děti... :-) Jinak si docela užíváš. :-) A kino či cokoliv s manželem mě taky nijak neláká, beru to jako trest...

    OdpovědětVymazat