úterý 29. května 2012

Nesnáším loučeníííííí.....

vyřvával kdysi Majkl David ve svém hitu. Já bych mohla vyřvávat nesnáším žehleníííí protože tato činnost mě fakt nebaví a žehlím většinou až když už nemáme co nosit a pod nátlakem. Nejinak tomu bude i dneska. A tak se pořád snažím vymyslet, jak bych tomu utekla. Nežehlit je nemyslitelné, a i když poskládám většinu prádla vždy zbyde něco, co se vyžehlit prostě musí! Ach jo to je výhled na dnešní odpo a večer!
Víkend se vydařil jak počasím tak celkově.
V pátek mě manžel nabral v práci spolu s 20 kilovým pytlem brambor a víkendovým nákupem. Ještě jsem ani nedosedla na sedadlo a vrazil mi do ruky orchidej, zahalekal " všechno nejlepší" vlepil mi hubana a přidal čokoládové bonbony. Svátek mám sice až v pondělí ale to neva. A tak jsem v dobré vůli ho pozvala večer na nějakou mňamku. Jak teď drží dietu, odmítá v restauracích baštit ale rybu si dá. Ba odmítá chodit do hospod vůbec. Ale večer to byl poměrně vydařený, na naše poměry. A nedivte se píšu zase s odstupem několika dní.
Druhý den v sobotu na hned po ránu čekala bouřka se starší dcerou, který vyústila tím, že až jí bude 18 tak půjde z baráku. Na to přišla sama, vyhrožuje tím pokaždé. Jenže teď narazila a poměrně tvrdě. Oba jsme jí odchod odsouhlasili s tím, že bude plnoletá a bude se muset o sebe postarat po všech stránkách, tedy i finančně. Ta dobrá duše si totiž myslela, že jí budeme platit podnájem a ještě dávat královské kapesné a ona se bude jen bavit. No zmejlila se dosti, nafoukla hubana a urazeně se zdekovala do svého království do pokojíku. A aby nám dokázala, že je opravdu schopná, v neděli nastoupila na brigádu k mekáči. První den tam makala asi jen 3 hodky a byla poměrně spokojená. Tento týden tam byla v sobotu už celou směnu a pořád si na něco stěžovala. To je celá ona. A´t dělá jakkoukoliv brigádu, pořád je vše okolo špatně jen ona je chudinka. Jak brigádničila u nás v podniku jsme psala. Šéf jí dva dny před koncem musel propustit. A to jenom uklízela. Ze začátku to bylo ok ale potom si dělala co chtěla myslíc, že když tam má maminku, tak jí to projde. No neprošlo. A špatná jsem byla zase já že jsem se za ní nepostavila. Jak dlouho v mekáči vydrží si vůbec netroufám odhadnout ale už teď je zřejmé že si to představovala podstatně jinak. Určitě ne práci v kuchyni, celý den dělat hranolky nebo sendviče. A když k tomu připočtu fakt, že jí tam musíme 20 km odvízt a pak zase pro ní přijet....ale abych jí jenom nehanila, chodí teď i na povinnou školní brigádu do zdejší ZUŠ a její šéf a zároveň učitel na kytaru v jedné osobě si jí moc pochvaluje. Jen kdyby byla trošku němá. Ona totiž tu pusu fakt nezastaví. Dala vale svýmu příteli a zalovila ve vodách hudebních a chytila učitele na housle. Celé dny neposlouchám nic jiného než jak je krásnej, jak krásně hraje, jak je stydlivej atd. No je mu 23. Zda z toho něco bude nebo ne nevím, ale spíš se přikláním k variantě, že nebude.
Mladší brigádničí taky. Sice jí bude 15 až za týden, ale otec její movité kamarádky se už nemohl dívat, jak holčiny shánějí brigády a tak jim jednu zajistil. Chodí na pole a vytrhávají plevel. V sobotu tam měli být 8 hod ale byly tam sotva 5. Je mi jasné, že ty zbývající 3 hodky jim JAKO tatík napíše že pracovaly a v tomto duchu se ponese celá brigáda. Tajně ho podezřívám, že holky bude platit ze svého.:-)
Takže minulý týden jsme měli v plánu horu Říp ale jelikož jsme Zuzku museli odvéz k mekáči cca 20 km od naší rodné hroudy a pak jí zase za 5 hodin nabrat, Říp padl ( za 5 hodin by jsme to nestihli) a my si střihli Konopiště. Byla jsem zde nesčíslněkrát, jednou mě dokonce vezli rychlou do Bene do nemocnice, když se mi naplno  poprvé projevila moje PP( panická porucha) a okolí myslelo, že mám infarkt. Od té doby ani za milion nevlezu na žádnou prohlídku ani na hrad ani na zámek. Ale přilehlý nádherný park kolem Konopiště jsem ještě dopodrobna neviděla, tak jsme nechali feldu v Bene a šlapali. Park je fakt kouzelný,
 a potkáte v něm i milé, krásné a štíhlé lidi...:-D

ale i lidi odvážné, nebojící se i ani strašného medvěda....
a zvěř, která na vás nečekaně zaječí ze stromu, až si málem ukrupnete do textilu leknutím.
Výlet to byl vydařený, zakončený v naší oblíbené hospůdce v pivovaru Kácov....
a nesmím zapomenout na vyzvednutí naší starší dcery z brigády

2 komentáře:

  1. no ono to holku přwjdwe, uvidíš...já to mám s lukášem podobně, všude se mu něco nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, Konopiště, to je jediný výlet, kam jezdím s Jendou. Ty máš ale pracovité dcery, to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat