středa 16. května 2012

Dny plynou...

a já pořád nemám spisovatelskou. Kolikrát si říkám, že zasednu ke kompu a budu psát a nic. Tak jenom ve stručnosti než mi dorazí šéf.
Každý víkend pochodujeme a když ne tak jezdíme po výletech. Marci a Andy vědí. Pochodů jsme zvládli už několik a náš poslední výlet byl na Sněžku, bohužel byla zima a mlha tak jsem nic nevyfotila.
Dieta, kterou drží manžel a dcera, přináší první ovoce. Manžel podle váhy zhubnul za 3 týdny 8!!! kg ( ten dietu dodržuje opravdu poctivě) dceruš jen 2 kg ta to fláká. Já že bych jí držela taky  ale baštit polystyreny ( takový ty fujtajbl chleby), pít kefíry na to mě neužije. Ale taky podle toho vypadám. Nedávno k nám přijel do práce jeden hejhula co nám vozí vodu v barelech, juknul na mě sedící a povídá: Jééé koukám vy už tady dlouho nebudete co ( a čuměl na moje pneu)? Zpražila jsem ho pohledem alá šavle a dosti nahlas mu naznačila, že těhotná opravdu teda nejsem. Zrudnul, začal koktat a taktně a hlavně radši rychle vypadl z kanceláře. Přístě už se moc nevybavoval. Tož tolik o mě a dietách.
S postupem času začíná u mladší udeřovat stále více a více puberta. Kde je ten bloňdatej, kudrnatej andílek? Místo něho máme doma hysterickou, hašteřivou, uhádavou a věčně protivnou holku. Doteď jsem měla doma protivy dva. Teď mám tři. Kolikrát se mi nechce ani domů Když spustěj všichni tři najednou to je symfonie, to je koncert. Kam se na to hrabe barování :-)
Co se týče rekonstrukce, pomalu finišujeme. Tedy s přípravami.  Doladili jsme finanční rozpočet, naběhali spoustu kilometrů po úřadech, vypotili litry potu a nervů při jednání s úředníky a v pátek jedeme podškrtnou hypošku. Zrovna jsem si tak říkala, Ráth si nosí miliony jen tak v krabici po ulici, Jágr si stejnou částku vydělá za pár hodin a jednoho melouna budu splácet ještě i v hrobě. Jak spravedlivé!
O víkendu jsme vyjeli směr Kutná Hora a Kolín omrknout interiérové dveře, elektospotřebiče, dlažbu a obklady a vybavení koupelny. A holky já budu mít MYČKU! Mám z toho radost už jen proto, že jsem jí doposud nevlastnila, čímž naše rodina v očích dceřiných spolužaček velice klesla. A to jako nemáte myčku jóooo. A to jako vážně jóoo. Ty woe a jak to nádobí myjete? To jako ručně jóoo ty woe?
Dveře jsme vybrali ale nejdřív mě musela seškrábnout z podlahy, když jsem viděla ty ceny. Elektrospotřebiče máme také, vše v jedné značce a ještě jsem si vydupala slevu, kterou jsme následně utratili za dlažbu. Budeme mít v celém spodku podlahový topení a tudíž dlažbu.
Miluju kombinaci tmavě hnědé a smetanové barvy a takovou jsem si vybrala koupelnu. Teda spíš vysnila a dolaďuju v nepřeberném množství obkladů a dlažeb barevné kombinace a povrchy. Nevím po čem hrábnout dřív.
Nákup sprchového koutu a závěsného WC taky není žádná legrace, myslím finančně. Za obě dvě věci dohromady bych si pořídila ojeté auto. Auto potřebujeme, ale nové. Nemáte někdo přebytečný čtvrtmeloun na něj?
Ještě jsem manžela pumpla o sadu nového kuchyňského nádobí, neb to staré by si prý  nerozumělo s mou novou indukční deskou.
A jelikož se blíží červen a to je předzvěstí velkýhc životních jubileí ( manža 40 a Lizzi 15) tak jsme ještě najukli do prodejny mobilů. Dcera si vybrala jeden, nechtějte po mě bližší identifikaci ( jsem technickej antitalent), musí vám stačit, že je to samsung a pěkně prý nabušenej. Víc nevim. Byla z něho fakt mimo a když jsme jí odkejvali jeho koupi tak ještě v prodejně spustila radostí tanec hula hula. A účet plakal. Žádná levná záležitost. A jelikož jsem nevěděla co manželovi, zatáhla jsem ho před jednu Nokiu, vychválila jí do nebes a na to se zmohl je na jedno- tak mi jí teda kup. Tak jsem zabila dvě mouchy jednou ranou, teda dvoje narozky jednou ranou. Manžel doposud vlastnil primitivní ( podle holek)telefon bez foťáku, nepřijímaje MMS ( no to je předci hrůza!). A nyní třímal v ruce poměrně moderní, dotykovou Nokii s foťákem,rádiem, počítačem, navigací a bůhví čím ještě. Však doma taky machroval, jak vše umí, jak všemu rozumí a když jsem se mu snažila s jednou maličkostí pomoci ( mám telefon stejný, jen o jednu nebo dvě úrovně horší takže VÍM, jak nastavit bluetooth) tak mě poslal kamsi, jemu předci NIKDO ( a zrovna já ne) nebude radit! Tak jsem se urazila a odešla spát. Bádal nad tím celý večer a druhý den ráno přišel s jakousi potichu ( aby nikdo neslyšel že ON se omlouvá)zahuhlanou omluvou a s prosbou, ať mu to ukážu. Ukázala. Ale nemusela.
Teď, jak manžel drží dietu, nechodí do hospody, neb nesmí pít pivo. Myslela jsem , že to nedodrží ale striktně to dodržuje. Teď hodně pochodujeme a výletujeme a většinou se stavujeme na jídlo a víte co on? Poctivě si připravuje do krabičky jídlo podle denního harmonogramu a zatímco já se nacpávám nějakou mňamkou, on do sebe hustí ty svoje jídla. Občas si dá se mnou nějaký lehký salát ale pivo ne, Už 3 týdny. Čumim. A mám strach, že jakmile skončí s dietou, opije se jako dán. Abych ho ještě pochválila, všechny jídla si připravuje zásadně sám a i si nakupuje. Čímž mě ušetří spoustu sil a peněz, které následně si můžu věnovat na parádu.
Mám husí kůži. Budeme muset kompletně vyklidit celý barák a hlavně ten bordel v pokojíku mě po dlouhých nocích strašíNa 4-5 měsíců se přestěhujeme i se psem a celou zoologickou zahradou do 2+1 což mi na klidu taky moc nepřidá. Max je zvyklý lítat celý den povenku a ted ho budeme muset chodit venčit na což zase nejsme zvyklý my. Byt se nachází v paneláku a patří tchánovi. Vše má načinčané, bilé koberce. jak to tam bude vypadat po našem nájezdu radši ani nedomýšlím. Velkým problémem bude miniaturní koupelna a jedno zrcadlo. Což je pro moje holky nemyslitelné. A taky nutnost udržovat pořádek což je pro ně nadlidské. No snad se tam nepozabíjíme!

2 komentáře:

  1. Tak vůli manžela bych pptřebovala:-) A íky z MMs, užívám si to!

    OdpovědětVymazat
  2. I já jsem vděčná za zprávy:-) Díky. Dva mobily? Ty jsi se rozšoupla. I manžel bude mít za měsíc čtyřicet, ale na mobil fakt nemám. A ani mě nic nenapadá. Až bude rekonstrukce hotová, bude to fajn. Uteče to jako voda, neboooj. Na dietu nemám výdrž, pomoooc.

    OdpovědětVymazat