pondělí 5. března 2012

Školní výlet, jaro, ruská zima a kilo dole...

Jak jsem správně předpokládala, manžel si ani omylem v pátek nepamatoval, že mí slíbil kino. Tak jsem mu ho připomněla a jelo se ale jen kvůli tomu, že jsem chtěla. Kdyby bylo po jeho, tak je v hospodě.
V naší vísce kino není ale tak jsme jeli do Kutné Hory cca 30 km. Docela luxus. Samozřejmě jsme vyjížděli na poslední chvíli jak je to u nás zvykem a pak jsem celou cestu poslouchala, jak nesnáší jezdit na poslední chvíli. V kině nás bylo cca 30 lidí a dávali Školní výlet, dorazil i rejža a následně měla být beseda. Jistě očekávali více lidí ale bohužel. A jak na mě zapůsobil film? No ze začátku to bylo horší ale ve finále můžu říct, že se mi líbil. Člověk se zasmál i zamyslel. Především nad stářím a problémy ale i radostmi s ním spojenými. Pokud se toho dožiju, nebude to stáří asi jednoduché. Ale stárnutí se nebojím, je přirozené.
Po filmu jsme chtěli odejít ale dvě dívčiny odchytávaly lidi ať jdou na besedu s režisérem. Byla jsem unavená, domů cesta dlouhá ale ty dvě čiperky za náma běžely až ven a přemlouvaly a přemlouvaly. Bylo mi to až trapné, nicméně jsme jeli domů, na nějaké diskuze jsem neměla náladu.
V sobotu jel manžel do práce a vždy, když je v sobotu v práci, já toho nadělám doma nejvíc. Holky byly zalezlý ve svých norách abych nedejbože po nich něco nechtěla a mě práce šla od ruky. Venku bylo fakt krásně ( píšu o víkendu před týdnem) tak jsem dala peřiny ven, lítala jen tak v tričku od šňůr s prádlem k pračce a naopak. Dýchalo na mě jaro. Jo na slunku bylo fajn...ale ve stínu byla pěkná zima. Večer se starší nakýblovala k mýmu bráchovi a zbytek rodinky si skočil na véču. Mé předcevzetí o hubnutí šly stranou, pořádně jsem se nadlábla.
Neděle byla ve znamení pěkné zimy a dokonce sněžilo. Všechno prádlo, které jsem den před tím pověsila. mi zapadlo sněhem. To jsou paradoxy. Jeden den jaro a druhý zima!
Jinak mám kilo dole. Měla jsem teda dvě kila dole ale prostě jsem nenažraná tak to jedno se mi zase vrátilo. Ale to neva však já s nima zatočím!

2 komentáře: